من رو برگردانده ام از زندگی؟! نه من رو برنگردانده ام از زندگی. من به همه چیز به همین شکلی که هست عادت کرده ام. گاهی آدم هایی که دستی به فکر و قلم و فلسفه دارند به مرحله ای می رسند که من اسمش را گذاشته ام مرحله ی " که چی بشه؟ ها" ! بعد این سوال لعنتی ذره ذره مثل سرطان تعمیم داده می شود به همه چیز و واقعا به همه چیز! ماندن توی این مرحله دیوانه ات می کند اما گذشتن از این مرحله پرتت می کند توی مرحله ی بی تفاوتی محض و البته خوش بینانه. گفتم بی تفاوتی محض و البته خوش بینانه؟ این عبارت را همین الان کشف کردم و خودم را کیفور کرد! انتظار ندارم اراجیف و کشفیات مرا کسی درک کند، انتظار ندارم حتی تو هم که برای خودت کسی هستی، درک کنی! ولی وقتی قرار است حتما چیزی بگویم و نمی دانم چی بگویم، این اراجیف را به پرسیدن سوالاتی از جمله "دیگه چه خبر؟" ترجیح می دهم. انگار بلند بلند با خودم حرف زده باشم. همین!
*یک ساعت تمام زر زدیم باهم :)) اخرم دستمون بند شد ک مجبور قط کنیم :( دلم تنگشه ...
*سخت میگذره... انقد ک دست چپم بی حس شده
* ۲۰۱۹ :) هیچ وقت یادم نمیره !!!
Dreams...ما را در سایت Dreams دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118